
Anna Riera, una noia de 18 anys estudiant de primer any de Psicologia, ha fet una recollida de firmes per reivindicar que les botigues no fan talles més grans del a 44.
La campanya, amb el títol "Una talla 46 no es una talla grande, es una talla real. Fabríquenla", intenta recollir firmes perquè la cadena Zara, que pertany al grup d'Inditex, fabriqui talles més grans, ja que no és just i és immoral que dones que tinguin una talla més gran de la 44 no puguin comprar uns pantalons com els que porten la majoria de les noies, sinó que ells han de comprar en altres botigues no tan populars. El contingut d'aquesta campanya s'ha escampat ràpidament i ha aconseguit moltes firmes. De moment unes 42.000, i és que moltes noies i dones es troben en aquesta situació de patir per les talles. Cal dir que altres noies que no tenien aquest problema també han firmat com a mostra de rebuig.

Aquesta defensa, que pot semblar insignificant, ha fet que la jove es converteixi en un model a seguir, una mena d'ídol capaç de plantar cara a Inditex. Al capdavall, cap dona és perfecta i a la vida no hi ha prototips, així que en la moda no es poden basar només en cossos perfectes.
Helena Parellada
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa la teva opinió