dimecres, 12 de novembre del 2014

Trencant rutines

El passat 9 d'octubre es va concertar la primera sortida dels alumnes de quart que ens va sorprendre agradablement després de tres setmanes de rutines, un cop acabades les vacances.

A dos quarts de nou, els alumnes i els professors estàvem preparats i amb ganes de començar la sortida que aniria de Calella de Palafrugell fins a Llafranc per acabar dinant a Pals.

Després d'una hora i mitja de viatge, la platja ja es veia a través de les finestres, quan vam baixar de l'autocar en podíem percebre l'olor de la sal.

A mesura que ens acostàvem al camí de ronda, entre converses divertides, s'anava intensificant el soroll de les onades, les quals ens esperaven pel tret de sortida, però abans vam parar a esmorzar gaudint de les vistes de la platja del Golfet.

Un cop amb energies al cos, vam iniciar el trajecte entre fotografies i rialles a l'espectativa del dia. El camí ens va portar fins a Calella de Palafrugell, on el sol i el dia incitaven a banyar-se, i alguns dels seus habitants gaudien dels privilegis que la localitat oferia mentre que nosaltres passàvem ràpidament amb la mel als llavis.

En un tres i no res vam arribar al poble següent, que era el punt final del nostre recorregut. Llafranc, presidit pel seu far, ens va deixar gaudir de mitja hora d'oci mentre els professors preparaven unes activitats. Durant aquesta estona vam poder visitar el poble, fer tombarelles, mullar-nos els peus...

Un cop acabat el temps lliure, vam començar les activitats col·lectives, en les quals, per classes vam competir en diversos jocs, com fer operacions matemàtiques sobre la sorra construint les operacions amb el cos, representant anuncis i omplint globus d'aigua amb l'única ajuda d'una ampolla i el mar que, combinats, van fer que més d'un acabés més xop del que pretenia. I per acabar les activitats, aquests globus els vam fer servir com a projectils per mullar-nos els uns als altres i impactar contra algun professor.

Quan vam acabar, els professors van decidir que no aniríem a Pals i que passaríem la tarda gaudint de Llafranc mentre dinàvem acabant el dia amb bon gust de boca, no només pels gelats, sinó també per haver pogut compartir un fantàstic dia amb els nostres companys i companyes.