dijous, 7 de febrer del 2019

El nou professor de música

Aquest curs tenim una nova incorporació a l'equip de profes de Secundària, en Miquel Fernàndez, un integrant del grup In Crescendo.



“La música és el cor de la vida. Per ella parla l’amor; sense ella no hi ha bé possible i amb ella tot és bonic.”


Miquel Fernàndez és, des de principis del curs 2018-19, el profe de música de l’ESO. Li hem fet una entrevista amb l’objectiu de conèixer una mica més de la seva professió i del grup In Crescendo.



Amb quants anys vas interessar-te per la música? 
Als 14 anys.

Què significa per a tu la paraula ‘’música’’? Què t’aporta la música?
Ho significa tot per a mi. És diversió, feina...,  és allò que ha fet que sigui qui soc avui dia, és allò que m’ha fet pensar com penso...

Quins són els teus ‘’hobbies’’?
Llegir, mirar sèries, el cinema. Tot el que estigui relacionat amb l’art (dibuixar, pintar), els jocs de taula, i fer excursions.

Què és per a tu el teu grup ‘’In crescendo’’?
La possibilitat més gran de la vida. És allò a què he dedicat més temps de la meva vida, allò en què més esforç he posat, més temps. Tot en general.

Quan i com es va formar aquest grup?
El juny de 2014 TV3 va oferir a Amics de la Unió que participessin en un concurs. I com que eren grups molt grans van escollir uns quants que anessin al concurs i són els del grup actual.

Què vas sentir quan vau guanyar el concurs?
Molta alegria i sobretot descans. Quan el vam guanyar vam aconseguir el que volíem. I vam veure que havien valorat el nostre esforç.

Quan surts el carrer et sents una persona normal o la gent et reconeix?
Em sento una persona normal, tot i que és veritat que de vegades em reconeixen; el més estrany va ser una vegada que vaig anar de viatge a Londres i una família em va reconèixer.

Has tingut conflictes pel fet de pertànyer al grup?
De vegades no tots pensem de la mateixa manera i això genera petits conflictes entre nosaltres, però mai res greu; sempre ens hem mantingut units i sempre amb el respecte davant de tot.

És la primera vegada que fas de profe? En cas negatiu, on més has treballat?
El curs passat vaig ser profe en un institut, i també he fet classes de guitarra, cant...

A part de ser professor, treballes en algun altre lloc?
Sí amb el meu grup In crescendo, faig de mànager, i també actuo de mag a Canovelles.

Recomanaries als joves que facin extraescolars de música? Per què?
Sí, ja que et porta a una recompensa pròpia i t'obre moltes possibilitats sempre que hi tinguis interès. 

Quina opinió tens del trap
No és el meu estil, però cal entendre per què està afectant tant els joves, per què s’ha fet famós i a quines edats es podria escoltar (amb precaució).

Divendres 8 de febrer en Miquel Fernández presenta nou disc. El podeu anar a veure cantar en directe just davant de l'Escola, al teatre Auditori. Li desitgem molta sort!

Berta Solé i Aya Tammina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió