divendres, 24 d’abril del 2020

El meu confinament

Aquest dies estan sent probablement els més estranys i incòmodes de la nostra vida, perquè ningú no està acostumant a viure tancat a casa sense sortir, això té els seus avantatges i els seus inconvenients.

Primer de tot, el desavantatge més gran que provoca és el fet de no poder veure els teus estimats a part d’aquells amb els quals convius; a mi personalment em provoca una mica de ràbia el fet d’escoltar-los però no poder fer-los una abraçada i encara pitjor si no saps quan podràs veure’ls perquè cada 15 dies l’estat d’alarma és perllonga.

En tot aquest calvari no tot són males noticies, també hi ha coses bones, com ara tenir més temps lliure i pots fer més coses amb la família, no és el meu cas, em passo tot el dia a la meva habitació jugant a la play amb els meus amics o fent deures, però la veritat és que no faig gaire vida social amb la família. Sé que no està del tot bé però m’agrada passar el meu temps parlant amb els meus amics.

En conclusió, al principi d’aquest confinament pensava que ho passaria pitjor, però ho estic portant bé, millor que no m’esperava, tot i que sé que no és el que hauria de fer tot el dia, hauria de passar més temps amb la família i menys amb la PlayStation.

Pol Amores

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió