dilluns, 27 d’abril del 2020

Un somni estrany, però ben real

Tot el que està passant avui en dia sembla surrealista, és la primera vegada que la humanitat es troba amb aquest tipus de pandèmia i cada dia hi han és casos pel COVID-19. Per solucionar aquest problema, molts països, inclòs Espanya, han optat per estar en confinament durant més d'un mes, ja que la xifra d'infectats era i és molt elevada.

A mesura que ha avançat el confinament m'he adaptat a la "nova forma de vida" i no ha estat gaire fàcil. La primera setmana  i part de la segona va ser tot un desastre perquè no m'acabava d'organitzar bé i encara m'estava adaptant a la situació. No he parat de fer esport durant tot aquest confinament i he de dir que he notat una millora físicament.


Cada dia em llevo a les 10:00 del matí i si tinc alguna videotrucada em llevo abans per poder assistir a l'hora. Començo a fer els deures que ens han posat per a la setmana i haig de dir que més d'una vegada se m'ha oblidat d'esmorzar. Després jugo un parell o tres hores per desconnectar una mica i em connecto amb els meus amics per parlar o jugar online. Després em preparo bé i em poso a fer classes d'activitats físiques amb un vídeo de youtube. En acabat,  vaig directa cap a la dutxa i un cop ja m'he dutxat, he recollit... vaig al sofà i espero fins a l'hora de sopar. Finalment, em poso un parell d'hores més a l'ordinador fins que arriba el meu pare i em diu que ja és hora d'anar a dormir.


En conclusió, crec que que el procés d'adaptació ha estat bastant difícil, però que amb força i paciència tot s'acabarà abans i ja podrem tornar a la vida normal.
Oriol Fortuny

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió