dilluns, 27 d’abril del 2020

El meu confinament


El COVID-19, també conegut com a coronavirus, és una malaltia respiratòria causada pel SARS-CoV-2. A causa d’aquesta malaltia, es va proclamar l’estat d’alarma a molt països, entre aquests Espanya. Com a conseqüència, les escoles no estan obertes, molta gent no pot anar a treballar i de les poques coses que es poden fer fora de casa són anar a comprar menjar o medicines i qui té un gos pot anar a passejar-lo.

Durant aquest confinament, faig les feines que ens envien els professors i professores, em connecto a les videotrucades amb ells i elles i amb la resta d’alumnes cada dia a les 10 i a les 12 i, dos dies a la setmana, faig les classes d’anglès que abans feina presencialment en una acadèmia per una plataforma anomenada Zoom. També estic aprofitant per mirar sèries i pel·lícules i per passar més temps amb la meva família. 

El confinament m’està fent adonar que hi ha coses que no valorem de la nostra vida quotidiana, com en el meu cas pot ser anar a l’institut o anar a veure a la meva família i als meus amics. I és, que ara que no ho podem fer, en tenim més ganes que mai. Per aquest motiu, crec que quan tot això acabi, tothom valorarà molt més el que té.


Ariadna Gil Tornero


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió