dijous, 23 d’abril del 2020

En quarentena!

Aquests dies estan sent una mica tristos i avorrits. La cosa és que no estic a casa meva, sinó en un apartament que tinc a Sant Feliu de Guíxols on passo l’estiu. La raó és que el meu pare ha de treballar i té contacte amb bastantes persones, com a conseqüència, teníem el risc que algun dia portés el virus a casa, i van pensar que el millor seria que la meva mare i jo marxéssim durant la quarantena.

Al principi vaig pensar que estaria bé, ja que aquí a l’apartament hi tinc una terrassa, però no és el mateix que estar a casa, i trobo a faltar el meu pare. Però per no pensar-hi gaire, intento estar ocupada tot el dia, encara que al final acabo una mica estressada. Una de les coses que faig són els deures de l’escola, que en tenim uns quants. Després també m’agrada fer una mica d’exercici o esport a casa mirant algun vídeo de Youtube. Faig tots els extraescolars online. Els dilluns a la tarda faig classes d’anglès de l’acadèmia. Els dimarts i dijous faig classes de jazz i m’ho passo molt bé. I els dissabtes, tinc classe de xinès durant dues hores i torno a tenir jazz. La resta d’estones que tinc lliures, m’agrada passar-les mirant alguna sèrie o pel·lícula de Netflix, l’altre dia vaig veure la nova temporada d’Élite i ara estic esperant que treguin la 4a temporada de La Casa de Papel.

Penso que el millor de la quarantena és que no fa falta que t’aixequis d’hora! Però trobo molt a faltar a la gent i a sortir al carrer.

Jana Garcia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió