dilluns, 20 d’abril del 2020

La meva primera quarentena


Aquesta ha estat la meva primera quarantena, i, sincerament, ja m’hi estic acostumant. Avui m’he assabentat que s’allargarà 15 dies més, així que estarem confinats fins al 12 d’abril, com a mínim. 

El que se m’he està fent més dur és no poder veure als meus amics, no poder sortir al carrer a prendre alguna cosa o anar a passejar per Granollers, i, sobretot, no poder córrer ni fer competicions, ja que a casa entreno, però només faig exercicis per treballar la força. 

M’he proposat fer com una mena de diari de què faig cada dia, així que, abans d’anar-me’n a dormir, escric en una llibreta tot el que he fet durant el dia, quantes hores he estat amb el mòbil, a quina hora m’he llevat, a quina hora me n’he anat a dormir... 

M’he acabat cinc sèries i he començat a veure’n dues més. Com que ara tinc molt de temps lliure, m’he dedicat a posar ordre a l’habitació, i estic menjant molt aquest últims dies perquè, com ja he dit, tinc molt temps i quan miro sèries menjo... 

Durant aquest primer període de quarantena he estat bastant aclaparada i estressada ja que hi ha hagut molts deures. Per últim vull dir que crec que tots estem desitjant que s'acabi l’estar tot el dia a casa, però crec que el fet d’estar aïllada de l'exterior aquests dies m'ha fet adonar-me del valor que realment tenen les persones, que en comptes d'un missatge, necessites abraçar a algú, estar amb els teus amics i amigues, aquests que sempre han estat allà per tu. 

Valorem tan poc el que tenim... Però quan ho perdem ens adonem del valor que tenen les persones, m'incloc en això, i espero que quan tot acabi, valorem tot el que tenim davant dels nostres ulls, perquè les persones vertaderament valen la pena.

Paula Hernández Valor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió