En Raúl Campos és un alumne de sisè de l’Escola Jardí
de Granollers. Alumnes com ell no n’hi ha a tot arreu, no només parlant de
l’àmbit escolar sinó també extraescolar. Vàrem anar a fer unes preguntes al
Raúl basant-nos en l’àmbit extraescolar.
1. Ens han dit que fas molts extraescolars. Ens
podries dir quins són?
Faig
Música on toco el violí, el piano i la flauta travessera. També faig francès i
anglès, natació i tennis, coral a Amics de la Unió, teatre i escacs.
2. Què és el que et motiva per fer tants
extraescolars?
Aprendre,
pensant sempre en el futur.
3. Què sents quan toques una cançó que t’agrada?
Depèn
de la cançó que sigui. Quan m’enfado amb els meus pares, em tanco a la meva
habitació a tocar i això em fa pensar en les conseqüències dels meus actes.
4. Ja tens pensat que vols estudiar?
Bé,
m’agradaria fer el batxillerat científic (experiments en un laboratori) i de
hobby música.
També vam anar a fer unes preguntes sobre en Raúl a la
seva tutora, al professor de música de l’escola i al seu professor de solfeig
Conservatori de Granollers.
Tutora:
En
Raúl Campos és un alumne molt madur per la seva edat i exigent, no només amb
ell mateix sinó també amb els seus companys.
No
es pot dir que en Raúl destaqui en una matèria concreta, potser destaca més en
llengua que en matemàtiques però la veritat és que sap molt de tot. Es
diferencia de la resta d’alumnes pel seu complex vocabulari, comprensió, i
rapidesa a l’hora de pensar i actuar. És un alumne “bastant complet”.
Professor de música de l’escola:
Des
del seu punt de vista en Raúl és un alumne discret, aplicat, treballador i bon
company. Es diferencia dels altres alumnes per les seves capacitats i
domini en la matèria. No només és un bon alumne sinó que te moltes aptituds
musicals, és un gran intèrpret i té una oïda absoluta.
Professor de l’Escola de música Josep M. Ruera
En
Raúl Campos es un nano que per la seva edat té un nivell
superior de coneixements respecte els altres alumnes i és el més jove de la
seva classe. Té una àmplia capacitat i és molt ràpid assimilant i
entenent les coses. A la classe no participa gaire però a mesura que passa
el temps cada cop s’atreveix més a participar, encara que prefereix que quan
faig una pregunta els altres responguin abans, encara que ell en sàpiga la
resposta. Li agrada demostrar que sap les coses però no li agrada fer-se
notar, és tot un misteri. Té unes capacitats musicals molt altes i una oïda
absoluta.
Meritxell
Martínez i Andrea López
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa la teva opinió