dijous, 6 de març del 2014

El noi de goma

El nostre company de 1r d’ESO Marc Pascua amb 12 anys és tot un geni de la bicicleta; el nostre interès per ell i el seu talent ens ha portat fer aquesta entrevista, en què hem intentat desglossar la seva personalitat i donar amb la clau del seu èxit. Ha estat guanyador de diferents premis en competicions de BMX, l’última la va guanyar a Igualada, una de les competicions més importants de Catalunya.
A continuació, l’entrevista:
Quants anys portes practicant aquest esport i qui et va influir per practicar-lo?
Sis anys.Vaig veure gent pel carrer que el practicava, em va agradar i així vaig començar.
Què en pensen els teus pares del fet que practiquis BMX?
Al meu pare li agrada però a la meva mare no perquè pateix.
Quantes hores dediques a entrenar?
Durant el curs no tinc tant de temps: practico unes dotze hores setmanals. A l’estiu el practicava unes trenta-sis hores setmanals aproximadament.
Quin és el teu somni?
El meu somni és ser professional i dedicar la meva vida a aquest esport.
Quins campionats has guanyat?

He guanyat moltes competicions, l’última de totes va ser a Igualada, que és una de les competicions més importants de Catalunya.
Finalment, has patit alguna caiguda important?
Sí, n’he tingut tres. En una em vaig trencar una dent, en una altra em vaig fer un traumatisme facial i en l’última em vaig quedar en estat de ‘shock’.
Enhorabona, Marc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió