Els alumnes de 4t
vam estar treballant a les classes de llengua castellana i literatura, l'autor romàntic Gustavo Adolfo Béquer: en vam analitzar diferents llegendes, que vam resumir en deu fragments cada una, que, finalment, representàrem en deu imatges diferents que en poguessin plasmar el
contingut.
A partir d’aquí,
vam haver d’exposar a classe les nostres llegendes per conèixer el contingut de totes elles.
Per acabar de posar a prova la nostra manera d’explicar-nos i de representar allò que llegíem, van col·laborar amb nosaltres els alumnes de primer d’ESO: observant les deu làmines amb què havíem representat cada llegenda, havien d'intentar reconstruir-ne l'argument, amb la màxima coherència possible. Després, els alumnes de 4t escoltaven la seva història i la comparaven amb la real.
Van sortir
històries realment curioses i maques i, a l’hora de comparar la real amb la "reconstruïda", molts de nosaltres en sorpreníem, però en general l’activitat
va sortir bastant bé i ha estat una manera més lúdica d’introduir la literatura
castellana als alumnes de Secundària.
Júlia Lorenzo i Paola Pessina
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa la teva opinió