divendres, 11 de desembre del 2015

L'art de dirigir

Dos alumnes de 4t actuen fent de pirates
Aquest any a l'activitat extraescolar de teatre del col·legi, dirigida pel professor Alfred Rodríguez, s'hi ha  incorporat un alumne de 4t d’ESO, en Gerard Rodríguez, amb l'objectiu d'ajudar i aprendre, des d’un punt de vista ben proper, com funciona la direcció de teatre, ja que dirigir (en el seu cas, cinema) és la seva opció d’estudis després del batxillerat. 

Però això no és tot: a la direcció de l'extraescolar també s’hi ha afegit una altra assessora, la Paula Aparicio, una exalumna de l’escola que va fer teatre durant sis anys, a qui potser coneixeu perquè forma part del grup In Crescendo i que ara ha tornat al Col·legi per fer-hi pràctiques.

Hem preguntat a en Gerard un parell de qüestions relacionades amb aquesta afecció, el teatre:

Quan et vas interessar pel cinema i per què?
Ploren la mort d'un personatge durant una representació
La meva passió sempre havia estat la cuina, però la mare va decidir apuntar-me a teatre a l’escola amb l’objectiu que participés en alguna extraescolar que no fos un esport. El teatre em va enganxar des del primer moment i des d’aleshores he fet cinc anys de teatre, també a l’escola vam anar fent diferents treballs com un curtmetratge o altres petits projectes que em van obrir els ulls al cinema, i des de fa ja un any que el meu objectiu és ser director de cinema.


I per què ser assessor de teatre?
Doncs perquè com que en aquesta edat no puc realitzar projectes en una escala important, vaig pensar que una mica d’experiència en el món teatral no m’aniria pas malament.

Bé, doncs esperem que amb aquesta incorporació i amb la de la Paula Aparicio, aquest any surtin unes obres fantàstiques i que puguin superar, si és possible, el nivell de les anteriors, que era... altíssim!!

Gerard Rodríguez i Pol Segovia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió