dimecres, 22 d’abril del 2020

Uns dies diferents

El dijous 12 de març, la Generalitat de Catalunya va decidir precipitadament confinar a casa, inicialment dues setmanes, a tots els alumnes del país a causa de l’extensió de la malaltia COVID-19, una malaltia molt contagiosa que pots agafar només tocant una superfície contaminada.

Les dues setmanes s’estan allargant, i per aquesta causa, tots i totes estem aprenent a conviure tancats més d’un mes, ja que el govern va declarar l’Estat d’alarma indefinit. Personalment, està sent una experiència bastant avorrida, ja que soc una persona molt moguda i inquieta, m’agrada molt sortir i relacionar-me amb els amics, o tenir una rutina i no estar tancada a casa. 
Trobo molt a faltar l'escola. 
Per altra banda, amb la família estem fent moltes activitats junts, fem jocs de taula, mirem pel·lícules, cuinem molt i com que a casa hi tenim un jardí, ens hi passem molta estona, allà.
També estic parlant amb els amics cada dia, fem videotrucades o simplement xategem, miro sèries i pel·lícules de Netflix, llegeixo, i aprofito qualsevol excusa, com anar a llençar la brossa, per sortir de casa. El 18 de març va ser el meu aniversari, el recordaré sempre ja que vaig passar-lo amb la família, vaig trobar a faltar els amics, però tampoc va estar tan malament.  

Per acabar, desitjo que aquesta situació acabi al més ràpidament possible, perquè a part d’avorrida, se m’està fent molt difícil estar aïllada dels amics de l’escola a qui pot ser que no torni a veure fins d’aquí molt de temps.
Mar Freixas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió