dimarts, 20 de desembre del 2016

Coneixem la Sophie

Aquest curs 2016-17 han vingut noves auxiliars d’anglès, per conèixer una mica més sobre l’auxiliar dels més grans, li hem fet una entrevista una mica personal. La voleu conèixer?


-Quin és el teu nom complet?
Sophie Casimira Kromholz.

-Per què vas decidir venir a Espanya?
Va ser espontani però estava interessada a tenir noves experiències en les tradicions espanyoles i catalanes, i volia treballar amb nens i ser professora. A part, sempre he volgut aprendre català i castellà.

-Quina sensació ha tingut en venir a Espanya?
Estic molt feliç aquí; m’he sentit molt ben rebuda i aquesta escola és molt generosa i familiar.

-Quins hobbies tens?
M’agrada tocar l’ukelele, ballar swing, pintar, la fotografia, llegir, escriure i viatjar.

-Quins idiomes parles?
Parlo més de quatre idiomes: holandès, anglès, alemany, francès, una mica d’ Espanyol i alguns més.

-En quins països has estats?
Vaig néixer a Amèrica, a Nova York, als dos anys vam anar a Netherland (Holanda) i també he viscut a Bèlgica, Dinamarca i Escòcia

-Quins estudis tens?
He fet el doctorat en Història de l’art.

-T’agrada la manera d’ ensenyar en aquesta escola?

Estic molt contenta de com eduquen en aquest col·legi apart que el nivell d’anglès és alt i els alumnes estan motivats. I per experiència personal m’agraden més las classes petites.

-De què has treballat fins aquest moment?

Vaig ser professora d’universitat d’història entre altres coses.També vaig ensenyar idiomes en un campament d’estiu.

-En què vols treballar després d’ ensenyar en aquesta escola?
Vull continuar impartint classe.

-Quin objectiu tens a la vida?

Vull gaudir de la vida. M’agradaria viure moltes experiències més que tenir o no bens materials.

Marc Gutierrez i Ismael Campos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió