dijous, 23 d’abril del 2020

Confinats a casa

Portem ja més de quinze dies de confinament, les primeres setmanes van ser una mica mes fàcils de portar però, la tercera està essent una mica més difícil 


Realment el meu dia a dia no ha canviat tant, als matins i després de dinar faig deures, i aquesta tercera setmana he tingut molts treballs. Alguns dies tinc classe de ball online i els dilluns tots la tarda fins a les vuit tinc classe d’anglès de l’acadèmia online.


Quan tinc estones lliures intento fer una mica d’esport, cuinar pastissos, que m’agrada molt, o ordenar la meva habitació a fons. Normalment durant la setmana estic a casa sola amb la meva germana, perquè els meus pares formen part del grup de treballador essencials i van a treballar. El meu pare s’encarrega de la logística perquè tots els productes Bimbo arribin als supermercats i la meva mare treballa en una gestoria i, com que totes les empreses, clubs... han tancat i han hagut de fer ertes, la meva mare els ha de presentar. La meva germana no fa gaire cosa, amb el seu exemple sembla que la universitat sigui xauxa, fa alguna classe online i alguna estona d’esport.

Com que els meus pares treballen, m’agrada fer el dinar i així quan arriben el tenen fet i a taula, això ho vaig poder fer durant les dues primeres setmanes però aquesta ultima no he pogut.

En conclusió, dintre de tot aquest caos, intento seguir la meva rutina de la millor manera possible.

                                                                                                      Júlia Alcaide

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió