dijous, 23 d’abril del 2020

24 hores dintre casa

Es podria dir que gairebé tothom està confinat a casa seva;, bé, doncs, d’aquesta situació n’hem de buscar la part positiva. Al estar amb Com que estem en quarantena , he après a aprofitar el temps i a organitzar-me bé.

Cada mati quan llevo, elaboro una llista amb tot allò que he de fer: deures, llegir, ordenar, dutxar-me..., per tal de seguir un ordre.

El primer que faig és obrir les finestres, posar-me roba còmoda, esmorzar i després passo a fer feina fins a l’hora de dinar, quan són les 14:00 hores vaig a la cuina i ajudo a fer el dinar , després miro alguna sèrie o prenc el sol,(si toca), també acostumo a llegir algun llibre...  Faig algun estirament per moure el cos, també jugo amb jocs de taula amb família; al vespre després em dutxo, i en acabar estic una estona amb el mòbil, seguidament ja són les 21.00h i vaig a sopar, i a continuació em miro alguna pel·lícula amb el meu pare, i quan s’acaba vaig a dormir.

Quasi cada dia faig el mateix però de vegades, faig menys coses o em dedico més a ordenar... Considero que ho estic portant bastant bé, però trobo a faltar coses, i de vegades també m’avorreixo,. És una situació que ningú s’esperava i l’hem d’encarar d’una manera o altra.

Mireia Prunera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió