dijous, 23 d’abril del 2020

Com visc la quarentena

El divendres 13 de març del 2020, les escoles es van tancar, degut a la pandèmia causada pel virus COVID-19, conegut com a Coronavirus. Durant aquests dies, he actuat seguint les indicacions que el president del govern i la OMS han anat dient i també he seguit les pautes dels meus professors a través de la plataforma Educamos.

Aquests dies m’he distribuït la feina com si estigués a l’escola, però no de forma tan estricte. És a dir, m’he llevat més tard perquè així els dies no se’m fessin tan llargs. He tingut uns horaris fixes per parlar virtualment amb els mestres .Pels matins i per les tardes m’he dedicat a fer els deures, tampoc he perdut les classes extraescolars de l’acadèmia, que les he fet a través de Skype. Tot i això, també he tingut hores per desconnectar: he mirat diferents series de Netflix, he fet esport, he col·laborat en les feines de casa, etc. A més a més, he estat amb contacte amb els meus companys de classe. L’aplaudiment de cada dia a les vuit del vespre als balcons m’ha distret molt.

No hem passat una guerra, però una quarantena tampoc és agradable. No he pogut veure ni al meu pare ni als meus avis, de forma que m’he trobat bastant estrany. Però, les videotrucades m’han fet sentir més a prop d’ells. Espero que tot l’esforç que s’ha fet entre tots hagi valgut la pena per frenar la corba del COVID-19.

Joan Garcia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió