dijous, 23 d’abril del 2020

Confinament, ras i curt... o no tant

COVID-19, aquest és el nom de la maleïda malaltia que ens manté a tots confinats cada dia a casa nostra. I un mateix pot pensar: Faré moltes coses... Seré molt productiu, faré esport i estudiaré el que m’agrada, m’entretindré amb pel·lícules...

Si eres dels que pensava així, enhorabona has estat enganyat. Ja sigui pels estudis o per la feina, a tots ens ha afectat aquest confinament. I crec que de forma negativa. En el cas dels estudiants, experimentat en primera persona per un servidor, no ha estat gens agradable, sobretot durant les dues primeres setmanes, penso que estava molt mal organitzat i quasi no vam disposar de temps lliure per divertir-nos ja fos amb la família o amb els amics online. En el cas dels treballadors ja ho deu saber vostè així que, que vol que li expliqui.

El fet de fer reunions online ajuda bastant, no pas per organitzar la feina, sinó perquè tornes a veure els teus companys i parles amb ells... Jo acostumo a parar atenció a classe, i gaudeixo treballant si m’interessa el tema. Però durant el confinament ha estat horrorós, qualsevol feina em semblava avorrida i se’m tornava pesada. Però tot i així, durant 2 hores al cap de setmana he pogut cavalcar un cavall, conduir un avió, fer submarinisme... Com? Gràcies als videojocs i pel·lícules, no és el mateix que dur a terme l’activitat de forma física ni molt menys però m’ha ajudat molt a evadir-me i disfrutar d’un bon temps abans de tornar a treballar.

Guillem Batlle

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió