dimarts, 24 de gener del 2017

Els actes solidaris ens fan millors persones

Esmorzar solidari 2016


Sentia un xivarri fora de l'habitual, sempre regnava el silenci en aquella plaça, però justament aquell dia es va trencar la rutina.

Els diferents sorolls, em van portar a endevinar què estava passant. Nens i nenes de totes les edats es reunien formant rotllanes mentre esmorzaven un deliciós pa amb xocolata. Tot estava molt ben organitzat, un cartellet senyalava el curs corresponent dels diferents grups. No entenia gaire el motiu d'aquells fets, i vaig decidir apropar-m'hi per assabentar-me'n. 

Una professora de Primària del col·legi Jardí recordava als seus alumnes la finalitat de la trobada. Els deia que els diners que havien pagat per aquell esmorzar seria destinat a REIR, una organització que ofereix recursos educatius per als infants en risc d'exclusió social. Ara que ja coneixia el motiu de tot aquell enrenou, vaig decidir quedar-me a observar tots els detalls que m'envoltaven, quan de sobte tota la canalla va arrencar a córrer, deixant tot aquell espai ple d'engrunes. 


Un so meravellós em va captivar, em va fer anar a veure què passava. Els infants s'havien desplaçat cap a les grades on es trobava el curs amfitrió, 3r d'ESO. De seguida vaig reconèixer la peça musical que interpretaven, En Navidad. Aquella era una de les cançons que més es podien sentir en dates com aquestes a les ràdios. Tots els nois i noies de 3r d'ESO vestien de blanc i negre, a primer cop d'ull semblaven garses i em va sorprendre. L'actuació va ser magnífica i va acabar amb la cançó nomenada Something I need. Va ser un matí extraordinari, que espero que es torni a repetir el proper Nadal.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió