dimecres, 1 d’abril del 2020

Com visc la quarentena

Fa una mica més d’una setmana ens van comunicar que hauríem de quedar tancats a casa per evitar l’expansió del coronavirus. Tot i que sabíem que un dia o altre això hauria de passar em va agafar desprevinguda. En el primer que vaig pensar va ser què faria durant tants dies tancada a casa.


Per aquesta raó, vaig decidir fer un horari per els dies que quedaven per davant i així intentar avorrir-me el menys possible. En primer lloc, havia de tenir en compte que, com que no podia sortir, les activitats a fer eren limitades. A casa, tenim una cinta de córrer i peses, per això vaig decidir fer esport mitja hora diària. Seria una bona manera de mantenir la forma i de desconnectar. Desprès de fer esport dedicaria dues hores diàries a fer els deures que ens havien encomanat els professors i al acabar ajudaria a la meva mare a enllestir el dinar i parar la taula. A dos quarts de dues dinaríem i jugaríem a un joc de taula al finalitzar.

Durant el primer àpat de confinament, amb en Dídac, vam pensar que seria bona idea trobar una sèrie de televisió que ens agrades per així veure-la durant les tardes, i això vam fer. Vam triar “Vivir sin permiso”! Les tardes les dedicaria a parlar amb els amics per videoconferència, cuinar algun pastís o veure algun programa televisiu. I per últim, a les nou soparíem tots plegats i llavors, aniríem a dormir directament, que el dia ja se’ns hauria fet molt llarg.

Marta Burgués-4tB d'ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa la teva opinió